Assalamualaikum dan haiiiii. 😍

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. 

Alhamdulillah, dengan izinNya dapat juga Yana create satu akaun blogspot ni. Blog ni akan digunakan sepenuhnya untuk share mengenai life journey Yana dalam Mary Kay, segala info tentang produk Mary Kay dan sebagainya.

Okay, mula² sekali Yana nak perkenalkan diri. Saya Nur Diyana, Beauty Consultant Mary Kay. Baru sahaja serious untuk mulakan bisnes dan bantu lebih ramaiiii lagi orang untuk dapatkan kulit yang lebih sihat dan menjana pendapatan dengan Mary Kay. πŸ’‹

Ni lah Yana ye. Ummi kepada 3 orang cahaya mata dan isteri kepada Abam Kastam. 😎

Alhamdulillah, sebelum ni Yana memang user skincare daripada drugstore, skincare timbang kilo dan sebagainya. Mula berjinak dengan Mary Kay bulan 5 tahun 2017. Terbuka hati nak guna Mary Kay pun bukan sebab Yana ni kaya. Tapi, sebab baca banyak info yang Mary Kay ni menggunakan bahan botani dan semulajadi sahaja dalam semua rangkaian skincare dorang.

Haaa, masa tu tengah sarat mengandung anak ketiga tau tak. Gagah gila whatsapp my recruiter iaitu SD Rina. Dan dari situ lah bermulanya journey Yana sebagai Mary Kay Beauty Consultant.

Maka, itulah sedikit sebanyak kisah bagaimana Yana bermula sebagai Beauty Consultant. So, untuk next post, Yana akan mula terangkan mengenai setiap produk Mary Kay okay. 😊

Bye bye. 

Xoxo
Diyana Isa
Independent Beauty Consultant Mary Kay
019-221 2976


Comments

Popular posts from this blog

Gel Semi-matte Lipstick by Mary Kay

Timewise Repair Skincare by Mary Kay

Skincare Mary Kay yang Terbaik di Dunia